Wednesday, November 9, 2011

wordless wordmore! edisi : TOLONG JANGAN IM AKU LAGI!


hi?
hye?
hai?
hai sakinah?
ay?
salam?
salam kak long?
????
asalam?

(Ni aku print screen pada satu slot, banyak lagi ada nunn bawah disanaaa)


nampak tak status relation aku apa?
MARRIED!
okey?
get it?

Memang la aku belom berkahwin lagi!
tunang pun tak lagi!
tapi aku dah Di TAKEN!
tolong la paham..
rimasss dowh!

aku saja je letak status MARRIED,
sampai orang lain banyak syak bukan-bukan!
FYI,
bukan aku letak status MARRIED sebab aku gatai nak kawen
atau aku kawen dah nikah belom~! (orang stok otak teruk mmg suka pikiaq lagu ni!)
pala otak hampa la pikiaq lagu tuh!
aku saja letak supaya tadak la orang IM or CHAT or MESEJ aku!
tapii, apakan daya!
ada jugak orang IM..
haihhh rimassssss!!
aku memang tak minat nak kenalan2 dengan hampa semua!

huhh!
bye!

2 comments:

E'in said...

biase laa tu.. kt fb mmg ramai org yg xpaham bahase..

Eina Sakinah said...

betoi2.. mmg ramai cengituu kan? just ignore je kalo de org cmtu..