Monday, February 13, 2012

Annyversary ke 5 di Garden Cafe, Alamanda

Hi youu alls!

tanggal 9 Feb 2012,
aku dan cd dengan rasminya
kapel selama 5 tahun :)
wow 5 tahun?
9 Feb 2007 - 9 Feb 2012..
rasa macam sekejap je..
rasa macam baru kenal setahunn je!
rupanya dah 5 tahun?

so pada malam 9 Feb 2012,
aku nak wat candle light dinner la ngan cd..
wahh candle light la sangat!
tapi aku pikir2 balik nak pi tempat romantik la..
baru la best sikit!!

so aku pikir punya pikir aku baru teringat,
dekat Alamanda ada satu kedai yang cantik sangat..
english style okey!
so kami pergi la ke sana iaitu
Garden Cafe!

pintu masuk, gambaq copy dari google!~ hhaha


Harus kami enterpremm dulu!


Gini dalam kedai dia..
kelas kau mariam tak? haha..

okey dah sampai2 tu kami ngoder la dulu..
aku oder Teriyaki Chicken, CD oder Garden Black Papper Chicken Chop,
air kami share je sebab gelas dia segedabak besaq.. iaitu watermelon blast!

Ni aku makan, Teriyaki Chicken! Sedap!
Ni CD makan, Garden Black Papper Chicken Chop!
Ni watermelon blast kami yang besaqq gila~!

sebelum makan kena posing dulu,
meja aku bersebelahan dengan piano taw!
so sangattt la seronoknyer pun!
dengan muzik-muzik romantik..
bunga pun banyak..
CD duduk atas buayan, aku duduk kerusi ja.. hahah..

lepas makanan da sampaiii..
harus la makan tak ingat dunia..





Ni part my sayang makan pulak..





ni decoration atas meja kami..
ada lilin woh!
baru nama candle light dinner :D


ni suasana depan meja aku..
pergh rasa macam kat rumah!

 Time nak bayaq ni..


tadaaa!!!
resitnye!


puas hati!
bayaran berbaloi dengan apa yang di makan..
kenyang sampai besok!~
haha..



ni decoration luar..

setelah habis..
aku hadiahkan dia hadiaah ini..


HAPPY ANNYVERSARY KE 5 SAYANG!!!


No comments: