Thursday, March 1, 2012

Photoshoot for "Fy'Na make-up and Photography"


nah, tak cakap banyak troih letak gambaq sebesar alam kan?

hai you allss!
kali ni aku nak update pasal photoshoot aku minggu lepas..
1st photoshoot la untuk promote make up dari
Fy'Na Make-Up & Photography
tak pernah dengar?
ye, sebab bisnes ni baru dibukak oleh kawan saya,

jom tengok camne dia mekup!

okey aku seniri pun nak tergelak tengok muka aku di ZOOM begini sekali!
kelihatan gemok gemok beganda! sobbss sobss..

okey lepas tu kami pergi la outdoor photography
pening punya pening pikir nak pegi mana, 
last-last dekat Putrajaya,
tempat fevret aku tangkap gambar!

okey jom layan pic-pic di bawah ye!

TEMA : SONGKET WARISAN
MAKE UP : FIFFY
PHOTOGRAPHER : FIFFY

"p/s : klik photo untuk tengok besor skit"





















okey sikit-sikit sudah la kan?
Full view hanya dalam FB je..
hahaha okey?

and the last.. gambar aku dengan my dear MUA and Photog..


okey, ni baru percubaan pertama kami dalam bidang ni..
bab photog memang dah keje aku..
so aku banyak belajar sedikit demi sedikit..

pada sesiapa nak ambik my kawan untuk make up 
just mesej di FB Fiffy..
make up untuk event, photoshoot, tunang, akad nikah or wedding..
sekitar Selangor (Bangi,Putrajaya,Serdang,Seri Kembangan,Puchong,Kajang,Semenyih)
ataupun sekitar Ipoh dan Taiping..
harga berpatutan dan boleh dirunding..

thats all..
thank you!!


No comments: