Monday, May 23, 2011

Kau Sorang Je ke BZ Eina?

Ayaiiyaii.. Lama tak update Blog meyh~
Actually tajuk diatas xde kene mengena dengan apa yang aku nak bebel ni..
Tapi xpe la aku kaitkan sikit la kan..

Actually, harini adalah hari BZ Sedunia..
Ye, Semua Bz keja, aku ni pown bz..
Tapi aku nak take 5 untuk membebel kat sini.. (take 5 la sgt kan?) Haha..

Okey dalam masa2 terdekat ni aktiviti bakal aku lakukan ialah :-

  1. Pindah Rumah
  2. Kerja Kerja Kerja~ (blaaa…)
  3. Taruh duit nak bercuti J

Ye, itu saje yang bermain2 kat fikiran aku buat masa sekarang..


PINDAH RUMAH

Pengumuman ! Aku akan pindah rumah dekat Seksyen 7, Bandar Baru Bangi..
But, Banyak menda tgh wishlist nak beli sekarang ni..

Nak hias bilik lagi! arghh!

Damn! kalau dapat bilik camni sure x kuar bilik! :D

  1. Tilam + Bantal (Penting) - Done
  2. Kipas (Penting)
  3. Wardrobe baju (Penting) - Done
  4. Rak penyimpanan barang - Done
  5. Karpet (actually, aku tak suka simen)
  6. Tikar getah
  7. Langsir (bakal curi langsir mak)
  8. Meja
  9. Seterika + Sterika Board
  10. Pinggan  + Mangkuk + Cawan
So its time to packing barang!! 
Comel Sial!


KERJA!

Okey, No Komen boleh?
Next…



TARUH DUIT NAK BERCUTI

Actually, wahh banyak plak harini words “Actually” dalam penulisan aku, rasa gedik seketika OMG~

Actually aku teringin nak becuti jauh2.. Tapi duit nan adoooo~.. So aku bercuti jalan2 area Selangor jela! Okey mari review tempat aku nak pergi di Selangor + Kuala Lumpur.. Yesssza!



Sunway Lagoon 
Sila gelak dekah-dekah dekat aku,
sebab aku tak pernah pegi Sunway Lagoon!
Tetapi! Bukit Merah Laketown & Lost World Tambun dah selalu pegi..
Yelerr, teman orang Perak, ate komerr..

Seram siot naik natang ni!



Mines Wonderland
Okey ni aku da pernah pergi actually dalam 2 kali jek dengan Mak aku..
Tapi rasa macam nak pergi dengan "Orang Tersayang" pulakk :P

Okey lambai2 la sekarang, nanti i lambai kat u pulak..

I City
haha! punya lama duk sini, I City pun aku x penah pergi okey!
pernah lalu je.. tengok dari jauh..
i city bes ke?

kalau tangkap gambar mesti muka hitam kan?


Sepang Gold Coast
Kerana tak mampu ke Gold Coast Australia,
aku hanya mampu ke Sepang jela.. hahaa..
Tapi! bukan tido situ pown, mahal siot Golden Palm Tree Resort tu..
aku punya angan2 dapat tangkap gambar tepi pantai resort tu pown jadi la.. hahah :D

Perghh romentik!


Paya Indah Wetlands
Okey, x berapa tahu ape yang menarik pasal tempat ni,
perlu terjah tgk ape menarik!




Aquaria
Aquaria x penah pegi.. 
So rasa-rasa macam teringin plak..
layan-layan ikan..
wuuu~~

amoi, cantik ka gambar jerung u?




Ice Skating @ Sunway Pyramid
Actually aku x reti ice ice skating ni! tetapi, nak cubee! nak cubee!
"b.. ajar ma.." muka gatai..

teror kome ye?


Sekian...

p/s : Words for today "Actually - Sebenarnya"

No comments: