Monday, July 11, 2011

Kedekut nak mampos!!!

Wallawehh!!!
Kedekut nak mampus betoi!

Korang morang nak tahu tak?
Aku kan baru ler pindah umah baru..
Then ade senior (org lama & tua lam umah tu)
membebell 10 hari 10 malam tak abeh2..

"Semua tido tutup lampu kan?"
"nanti spin baju dlm mesin jangan lama2 yerk! at least no 3!"
"akak mmg masak dalam gelap2 ni, mandi pown gelap2"
"dik, adik lupa tutup lampu dah 3 kali"
"korang x de pakai barang letrik banyak kan? lampu je kan?"
"tunggu baju dah penuh baru basuh baju tu"

nakk haroom! kedekut letrik gila lah!!
mak aku tak camni!
padahal aku tak la penah wat pembaziran terbuka kan?
macam 24jam bukak lampu
24jam bukak tv
24jam basuh baju
memang TAK la kan!

tapiii dia??
tv macam x penah tutup, petiais, mesin basuh.. etc..
bab aku tak tutup lampu pown mau berkira kaa??

heyy!! bil elektrik wa boley bayar la!
wa ade elaun elektrik tau!!
lu punya kedekut tu wa tarak tahan!
wa rasa nak cakap dengan lu face 2 face
tapi takot lu kecik ati lak, 
kang lu kata wa kurang ajar dengan orang tua plakk,
at least wa mmg hormat lu sebagai orang tua..
but lu xyah wat perangai kedekkut lu tu bebanyak sangatt!

tension!!

sekarang, aku tengah cari umah untuk pindah umah..
aku tak tahan dengar bebel-an 24jam..
tak tahann!! paham!



2 comments:

cik nora said...

ahahhaha...umh die ina....kedekut la 2..kte halau die!!!!!

..::Qaseh Succy::.. said...

hehe....akak wat xtau jewk...
lme2 bhenti la to...
huhu..kasi ajr skit...