Thursday, December 15, 2011

Dah bau bau nasik minyak Eina??? JOM KAHWIN!

Dengan ini,
Saya, Sakinah, ingin memutuskan bahawa saya
akan mengikatkan tali pertunangan,
bersama buah hati pengerang jantung saya.
bila??
Bila??

saya pown tak taw lahh!!
sedeh noks! bukan apa..
nak kawin, tapii??
tapii?? ntah la tapi kenapa..
biarlah rahsia.. ececeyyh leh gitu??
InsyaAllah, next year.. 
buat masa sekarang ni saya mampu jawab "no komen!"
wah gitu statement artis! artiss ke? ohh im not desprate nak bajet2 gitu yaw!

okey okeh!
tak mau sedeh2.. 
sekarang aku nak story bout my dream wedding :)
dream? harus la berangan dulu kan..

kalo boleh, psttt psssttt, kalo kaya lah!

aku nak TUNANG tema
JAWA!
lol kenapa nak tema jawa??
ngapainn sihh??
bukan apa.. sebab cantekkk sangat!
dari mata aku la nampak cantek, dari mata kau? lantak kau la kata tak cantek..
okeh ni contoh-contoh aku dapat dari Butik Kebaya Noni dari FB aku..



arghhh nak macam ni.. nak macam nii!!!
sambil guling-gulingg atas kapet opis..
wahahaha terkantoi sudah aku update blog kat opis.. hahah
tapi tak pe! sebab impian guling-guling aku ni dah tercapai!
sebab! aku dah pown grab satu kebaya indon ala-ala di atas..
kaler kebaya tunang aku pun colour seakan gold..
impian dah jadi KENYATAAN!
tapi tak nak la impose gambar tu kat sini..
nanti tak suprisee!!
tunggu aku tunang tahun depan ye! whahaha..

Okey..
untuk AKAD NIKAH pulak aku nak yang simple + nice..
yela nikah kan, so harus la simple!
takyah nak crowded sangat!
colour pulak 
pink lembut!!
macam bawah ni!!
canteknyerrr!!
sumber gambar : pakcik teropong (google)



cantek tak??
ni dari blog Dina halim
grrrr nanti nikah nak wat satu camni..
sweet je!!

lepas dah nikah SANDING / RESEPSI plak !
belah PEREMPUAN aku kalo leh berangan-angan nak wat tema Garden!
wahahah Garden la sangat!
tu pown kalo duet banyak la kan?
aku nak pelamin garden konsep bunga-bunga camni

gambar-gambar ni aku ambik dari Takteh Photo Creative Bridal Gallery punye FB
memang cun cun cun gila baju + pelamin diorang!
and kedai dia dekat Taiping..
haa dekat sangat dengan tempat aku..
and kakak aku dulu pun ambik package dari Takteh ni..
wuu curlast!



cantik kan??
okeh baju pulak aku nak baju kaler sebijikkkk macam Elyana sanding aritu...
wahhh memang first aku tengok Elyana pakai kaler ni,
aku memang chopp da kaler ni + menjadi pojaan hatikuuuu!~



pastu kaler pojaan ini telah di ambik oleh kawan aku!!
ohh tidakkk!!! hahhaha :)
takpe-takpe.. kita still leh pakai kaler yang samee... hehee


untuk RESEPSI belah LELAKI pulak 
pelamin nak ala-ala kaler camni...
wahhh i likee!!

simple and nice!
i like the combination colour..
thumbss up!!
bila pelamin dah kaler camni,
baju kahwin haruslah merah terang tang tang macam bawah ni!
ohh Elyana lagi model baju kahwin aku.. hahaa


cantik kan? lagi terang lagi naik colour merah ni..
suke suke suke!
wahh pehal aku gedik semacam plak ni kan?
haaa...
dah penat aku bebel..

tapi ni semua BERANGAN sahaja..
tapi kalo betoi pun apa salahnya kan? 
so setakat ni saje la sessi berangan tak hingat dunia bersama aku!!
nanti aku berangan lagi, aku update lagi yee!
hokeyyyy bubyeeee <3 muahhxx..
wah gedik btoi ni!

No comments: