Friday, January 14, 2011

Kalau Aku Boleh Terbang!

Kalau Boleh Tebang!
wah.. tanjuk nak gempak saje kan kau ina..
ahaaha..
mesti la!


k da start story mory sal tajuk d atas..
aku sbnrnyer xde la berangan2 nak terbang,
jd burung ke,
jd clark ken ke..
but! aku nak terbang sbb aku nak
accross semua keta dalam JALAN YANG JEM!
oh bukan JEM strawbery @ Peanut!
Ini Jalan Jem! a.k.a Sesak!


Aku duduk Semenyih,
Keje Bandar Baru Bangi,
Ala korg dgr cer mcm dkt je bangi n semenyih tu an?
yes mmg dekat!
kalu jln xsesak 15 min pown leh smp g..
Ni ble sesak! Di pagi hari plak!
maw x sejam bw keta..
Keje stat kol 8, 6.30 aku da kuar umah tahu!
Bertapa pekerja yang berdedikasinyerr aku neh!




SEBAB APE JEM?
  • Orang xsabar2 mencelah2 xtentu pasal, dr 4 lane, nak msok ke 1 lane! =Ha org cmni mmg aku anti skali.. benci! org da lama bratur, kaw dok blkg, dok la blkg! mcm kau sorg je nak keja mase! Disebabkan kau bkak smp 4 lane la sbb tuh sesak!

  • Pabila Traffic Light hanya lepas 3 keta saje bergerak! Ha ni lg aku sakit ati.. tunggu bertahun2 dalam keta nak tgu lepas traffic light yg satu tu.. owg dpn plak jenis bw keta tehegeh2.. nampak lampu ijau bru nak tukar gear! weh, ko pkir la org blkg ko.. semua nak cpt, ko cbe bw kete tu efficient sket!

  • Ada excident! - owh bab ni, agak menakotkan ye kwn2.. kalu ade excident ke, mmg jln jgn nak habaq la.. leh berjam2 Jem.. aku penah jem slama 2jam lebeh, sbb ade excident.. fuuhH!!

No comments: