Saturday, January 29, 2011

Rumahku Syurgaku

Harini tergerak hati nak conteng2 atas blog aku yang cumel neh :p

k kembali ke mud sedey :(
cuti raya cina
mak ckp "adik, balik kemas2 barang, kita pindah"
"pindah???"

Eina says : Kegembiraan keluarga aku bila berkumpul :)


seriusly! aku sayang villa aku yang ada skrg!
tempat aku mebesar, semestinye satu2 umah yang aku ada!
xpenah tedetik aku akan pindah!
air mata menitik-nitik pikir kenangan dalam rumah tu.. banyakkk..
jatuh tangga, tesadung dpn umah, kipas patah :(

dulu aku bangga kembang punggung 40inch bila membe ckp
"wah besarnya umah hang!!"
"weh sonoknya umah hg ada ekonn!"
"Cantiknya umah hg!"
"Kan bes kalu kami dpt umah mcm ni!"
"weh semaknya bilik ang!"(ehh.. tersilap paste lak :P)

sekarang????? mana umah aku??
aku pown xtaw nak pindah mana lg..
jd tanda tanya.. ?????
kat mana aku nak wt kenduri kawen?
semua adk bradik aku ber-pelamin dalam umah kayangan ni..
aku??? aku nak jugak! weh da ber-dreaming da port pelamin n kaler ape!
hurmm...

eina says : dari kecik smp besar mmg asyik gadoh dgn minah sblh ni :)
rindunyaa~ :(

Eina says : mak, kalu umah cmni, adik sanggup pindah!! :)


3 comments:

MOK said...

babe , kau nak pindah ;( ? macam mana nak jumpa kau nanti ? hmm

.vna erman. said...

blog walking...my blog http://www.vnazone.blogspot.com

EiNa said...

mok : pindah area tepeng tu dlu gak.. pasni dont know :( aku ceddey :(

vna : :)