Thursday, October 13, 2011

Angan - Angan + Target 2012

TARGET SAYA PADA 2012 SAYA NAK KAHWIN!!
AWAL TAHUN SAYA BERTUNANG,
AKHIR TAHUN SAYA KAHWIN!

BIAR ORANG KATA SAYA MUDA GEDIK NAK KAWIN AWAL-AWAL XPA,
SAYA TAK KESAH!!
SAYA MEMANG GEDIK!


haaaa.. gituwww statement aku..
hahahaha :D

Setiap orang mesti menyimpan angan-angan dia sendiri kan?
Maklum la tahun 2012 semakin hampir tiba..
So ada la niat kan??
Ada nak sambung studyyy
Ada nak beli keta besaqqq
Ada nak keja baguihhh
Ada nak tukaq awekkk
Ada nak tambah biniii!!

Aku??
Oh mak!! Kahwinnn kan anakmu inii!!
Oh mak!! Saya mahuu kawinnn!!

Gedik tak bunyinya?

tak kesah la kan..
Blog aku.. suka hati lah kan nak taip apa?
aku taip aku sedang kentot pown boley kann??
ehh ape aku merapu nehh!!

seteret tu de poing!!
Aku simpan angan-angan 2012
iaitu :
1. Kahwin
2. Ada rumah seniri, fully furnished gituu!
3. Gaji tambah tambah lagi
4. Jalan-jalan oberseaa! - Disneyland, Rome, Korea, Bali
5. Make-up keta cantik2

Wahhhh curlastt kan! cakap macam dalam bank ada 500 JUTA kan?
Kan??

Tapi, takpe.
Angan-Angan itu penting..
Mana la nak tau esok kita bangun-bangun tengok semua angan-angan kita tercapai??
macam citer 13 goin on 30 tu??
(maap, aku mmg slalu tertipu dengan pilem)

Tapi aku pernah angan-angan aku jadi kenyataan,
Aku berangan esok duit aku banyak..
pastu aku pown tido..
esok pagi aku pegi cek bank,
tengokkk akaunn beribuu ribannn..
Gaji + Backdatet masok..
Haaa... angan-angan jadi kenyataan la tu kann??

takpe la..
aku nak berangan esok pagi aku bangun-bangun
tengok mamat dalam gambar bawah ni muncul depan aku...
okey bye nak tidoo!!

zzzzzzzzzzzzzzz~~~




3 comments:

cik nora saniey said...

hahaha..t'baek!!!!

♥e'in♥ said...

angan2 leh jadi kenyataan.. :)

Eina Sakinah said...

cik nora : hahaha... sgt terbaekk wokeyh!
e'in : betol2.. harap2 angan2 neh leh jd kenyataan :)