Tuesday, October 11, 2011

Bosan Berjuta-Juta Lemonssss Lalu Terkeluarlah Tanduk Syaitooonnn..

Hi korunkkkk!!
Soryy lame i x hupdatee belogss i yang besawangggg inissss
uolsss mesti rindu i khennn??
(Stok ayat2 yang aku meluat bace kalo ade orang lame x hupdate blogs, tapi aku nak tulis arini.. haha)

Oke.
Tajuk pown dah ala-ala vogie the vast kan?
entry??
harusssssssssssslahh lebih vougee!!
(perasan lagi harussss yeah!)

1st off all (ceehh sepeking gitu hahh)..
aku nak gitaw yang Minah bernama Aminah
yang aku ngadu kat uolss mase entry :
telahpun meng-bank-inkan kembali duit aku yang dia dah salahguna tu..
aku pown pelik dan hairan dan terkesima lahh..
baik pulakk??
sebenarnya dia nak tunaikan haji/umrah tahun ni..
so dia nak la langsai hutangggss kelilingss pinggang dia tuu..
so.. utang i pown dia bayar balik..
curlasttt kan?
Ingat jugak dia ade salah ngan aku..
tapi dia TAK MINTA MAAP kat aku..
TAPI, aku MAAPkan dia lahhh..
Sebab dia pun nak gi tunaikan HAJI kan?
so aku tak la kejam sangat..
hati aku selembut tisu okeh!!

oke.
done.

ehhh btw, i nak gitaw i da masuk rumah baru..
i ni actually Nomad Human..
bhahaaha
Manusia Berpindah Randah..
So!
Harap kali ni tak la berpindah lagi ye?
PENATTT woo..
Barang aku banyak berjuta lemonnnn!!


Nombor 2
perasan tak aku nye tajuk entry ada anasir-anasir @ unsur-unsur kesyaitooonan sikit??
hahahahahaa
hahahahahaha
terbahak2 mak gelak noksss!
sebabkann pasal sorang makhluk syaitonirojinn ini..
korang leh rujuk la entry aku cakap sal syaitonirojin inii...


citer dia camni.. aku aritu ade la friend dengan ex-bf dia yang dia bangga banggakan tu taw..
pastu aku tanya la penyebab ape diorang putus..
jawapannyerr? sangat kelakar okeyy (sambil ketawa sopan)!!
jawapannyer rahsia la uolss..
takkan semua i nak cerita.. lelebihh la ni kheenn..
hahaha..
tapi paling tak bleh belah ex-bf dia tu kan,
tak mo ingat dia langsungg..
siapp mcm geli-geli lagi bila aku sebut nama *** tu..
pergghh anti bebenorr...

hah sekarang ape kau rasa perempuan??
orennn??
tu laa.. lain kali jangan cari pasal dengan kawan baik seniri!
bangga sangat dengan apa yang ada..
lupa dirii!
sedar dari mana kamu berpijak wahai syaitoonn..

okeyy!
byeee :)
<3 L.O.L <3


ketawa + senyum sopan dari kami untuk awak W**.. (curlastt sgts!)


3 comments:

cik nora saniey said...

amboi makeup ker ngn si fify 2?

mademoiselle liana said...

uit kinah.....aku ni wani hoho...folow back moi blog yg xseberapa.. moiliana.blogspot.com

Eina Sakinah said...

@cik nora saniey : hahaha harusslah mekup :D

@mademoiselle liana : dah follow daa.. wink winkk :)