Thursday, July 10, 2014

Center tulisan dalam Instagram

Assalamualaikum..

sebelum ni korang buat bio dekat instagram korang tu, dia akan jadi semua ke kiri kan? so camne nak centerkan ayat kita tu jadi cantik je kat tengah2 macam ni.. oh btw ni instagram aku, meh la follow, meh laa.. search nama einasakinah
http://instagram.com/einasakinah/
(ceh sempat promot visit my ig -_-)


so sini aku nak tunjuk cara cara dia.. senang je.. korang kena bukak kat website instagram pakai pc/leptop.. pakai fon aku tak explore lagi boleh ke tak,
just taip macam kat bawah ni aku buat


kena ada petak petak tu.. so kita paste la cantik2 bagi macam center macam aku buat tu.. then tekan submit je.. siap! example macam dekat bawah ni..

⠀⠀⠀⠀⠀example⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀example⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀example⠀⠀⠀⠀⠀

okey done, bye!

20 comments:

ejulz said...

terbaek..

Jemput Join "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz"

Ayuni Sara said...

Hihi...TQ sharing...

Eina Sakinah said...

ur welcome :)

norhasnizakhalid said...

oh gitu.. salam kenal dari mamaniza.com

Sue Izza said...

ooooo begitu rupanyaaa
hai salam kenal,singgah sini dari page fb kelabbloggerbenashaari
jemput singgah blog saya ye

fizafantagiro said...

wahh, baru tahu nih .hihi .
salam kenal :) done follow sini :)

Lya Akif Imtiyaz said...

Salam Ukhuwah Fillah ..
Kak Lya Singgah Sini Dr Group Blogger Ben Asaari
Done Follow Sini .. #310
Jom Terjah Blog Kak Lya
http://akifimtiyaz3.blogspot.com/

Eina Sakinah said...

thanks semua, kalo boleh tinggalkan link untuk senang sy blogwalking n follow ye.. hehe tq :)

Unknown said...

singgah dan follow

Anonymous said...

hi thanks for sharing your tips! sangat membantu kepada kami yang bodoh ni!!! kau sgt pandai eina tambahan cantik lagi wah mesti bayaran mas kahwin 12 juta macam ferrari.

Eina Sakinah said...

ape la masalah anonymous ni kan, ada sy cakap orang yang baca tips ni bodoh ke? sy hanya share. sila paham.

nastasyia said...

Kak,saya mau tanya.. Itu yang petak2 tu copy darimana ya? Saya kurang paham.. Thanks sebelum nya..

Eina Sakinah said...

copy je dekat blog sy mcm dekat example bawah tu.. tp kena view dlm website ye, jgn view pakai mobile website, mmg xnmpk :)

Unknown said...

kak ni aku coba gak bisa , gmn kah ni ?

Unknown said...

kak itu aku coba kok gak bisa ya ? apa petak-petak tu harus penuh ? kalo di submit gak mua, soalnya karakter gak sampek 150

Anonymous said...

kenapa bile saya buat die kluar petak2 tu.. mcm xjadi je :(

Anonymous said...

thank you very much. you can check my instagram @kxmilx

Anonymous said...

kenapa bila tulis status paragprah lain2.. tp bila dh post, paragraph tu bersambung dgn paragph sebelum nyer.. mcm mane nak buat? :(

Mashitah Mamat said...

tq info..bru tahu boleh letak center rupanya..hihihi

jemput join giveaway MERDEKA GIVEAWAY BY HONEYONNEE.COM

milkyrara said...

kalau untuk buat caption kat ig yg ade icon semua tuh mcm mne ? yang jadi tersusun elok je. sy buat tak penah menjadi 😂😂