Thursday, March 17, 2011

Benci Beli Baju Online!! :(

Benci betoi beli baju online!
kadang2 orait,
kadang2 hancuuusss!
sebab?
bila tengok model tu pakai bukan main superrbbb lg!
santeekk siott!
bila dah beli..
mahal lak tu..
sampai2 je posmen pos kat umah..
nahh.. Saiz S macam saiz XL..

cantik akak posing, sy tros bekenan baju ni kak!

model tu pown ala-ala kurus macam aku..
(kurus keee??)

nah bila aku bukak bungkusan, dengan angan2 nak pakai jaket baru,
tiba-tiba


santek menarik tertarik kau memang besar!!!
nah... boleh muat dua orang dalam satu baju...
hahahaha!
padan muka aku!
tu la.. beli online lagi!! :(

5 comments:

Zaza said...

sbb tu zaza takot nak beli baju on9

EiNa SakiNah said...

tu la... nampak je cantik.. pasni xmo beli da,.. huhu

Redbloodsnow said...

wakakaka..haaa tu je la risiko kita beli on9 kan kan. sbb tuh kak zie klo beli on9, akak beli tudung je..hehe

Redbloodsnow said...

eh...dh submit lom ek ape yg akak taip td utk entry ni ek? aaalaaaaa. nyampah arrr klo tak masok komen akak..huhu

EiNa SakiNah said...

a'ah mmg risiko ni la yg xmau, dulu penah beli dah, cantik.. so nak beli lg.. tgk2 dpt tu bkn main besarnyer! huhu :)
pasni mmg xmaw beli da.. serikk!

dah submit.. maap ler, ina kena approve dlu bru kuar komen :)