Friday, March 11, 2011

Jom Tengok Hikayat Merong Mahawangsa @ The Malay Chronicle!

Nak sangat tengok cerita-cerita yang leh membanggakan
sebagai rakyat Malaysia!
uihhh.. Tengok cerita ni nye thriller memang gempak la!
sebijik macam aku tengok citer hollywood! perghhh..
jom ushar thriller!


Amacam? Gempak kan? kan?
KRU superb la..
 
Hikayat Merong Mahawangsa ke 25 buah negara "
 KUALA LUMPUR 20 Feb. - Walaupun hanya lapan minit daripada satu jam 50 minit sedutan aksi-aksi menarik filem Hikayat Merong Mahawangsa (HMM) ditayangkan ketika di European Film Market, Berlin, baru-baru ini, ia telah berjaya menarik sebanyak 25 buah negara untuk mendapatkan hak pengedaran filem tersebut. "
-sumber : utusan Malaysia-

Genre:
Action / Epic
Director:
Yusry Abdul Halim
Language:
English

Cast:
Stephen Rahman-Hughes, Jing Lu,
Gavin Stenhouse, Craig Robert
Fong, Eric Karl Henrik Norman,
Keith Chong, Keith Chong,
W. Hanafi Su, Dato' Rahim Razali,
Khir Rahman, Ummi Nazeera,
Nell Ng, Jehan Miskin, Umi Aida,
Kuswadinata, Mano Maniam,
Ravi Sunderlingam
 
-sumber : KRU studio's-

2 comments:

♥ bella nabila ♥ said...

bella dah tengok semlam .. hebat gak ar ... heran gak kat part dato rahim razali , 1 panggung gelak .. haha

EiNa SakiNah said...

bes x? bes x? hebat kan>
nape lak dato rahim razali depe gelak?
ni yang nak g tgk ni.. huhu